Im in LOVE!

AVATAR! den bästa filmen jag någonsin har sett tror jag! jag avgudar denna film!
finns bara ett ord att beskriva denna film för mig: KÄRLEK!







konstigt nog så tyckte jag att filmen påminnde väldigt mycke om min gammla favvofilm "furn gully, den sista regnskogen." med klimat, och den visa människan som ska komma o visa hur världen bör fungera osv.
hur som helst så bara jag älskade den filmen! så gör som jag o blogga om de där aktiebolaget o få biobiljetter så att ni kan få gå o se AVATAR och få en underbar upplevelse! filmen hade allt, så vänta inte en sekund, gå o se den nu!!!!

xoxo/ Hannie


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi,jag fick också den idag! sjukt snabbt en dag efter:P har hört det av många andra med så måste se den :D

2010-01-12 @ 20:06:49
URL: http://emmajb.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahah, ja det var kanske liite väl ;);)

2010-01-24 @ 15:03:07
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0