2010, är vi redo?

jag känner att tiden går alldeles för fort för mig! hinner inte med.. tog nyss studenten tyckte jag, men de har redan börjat ett nytt år. ett nytt år för nya tider, ett nytt år för att lämna allt de dåliga i de gammla året..
nyårslöften? svar nej.
för alla andra år som jag har haft löften så har jag ändå inte lyckats hålla, så varför försöka ge sig på ett nytt i år igen? :P
sitter o lyssnar på den bästa låten som någonsin har skrivits, låten som har allt! Halleljuah!

Well baby I've been here before I've seen this room and I've walked this floor
You know I used to live alone before I knew you

And I've seen your flag on the marble arch
And love is not a victory march
It's a cold and it's a broken hallelujah

Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

Well there was a time when you let me know
What's really going on below
But now you never show that to me do you

But remember when I moved in you
And the Holy Dove was moving too
And every breath we drew was hallelujah...



HAPPY F***** NEW YEAR!


xoxo/ Hannie girl


Kommentarer
Postat av: Moster

Gott nytt år fina Hanna!

2010-01-03 @ 01:15:00
Postat av: julia

lööööve yaaaaa - systerysterpystermyster

2010-01-03 @ 19:53:58
URL: http://chulii-julia.blogspot.com
Postat av: Ellen

Bra med ett nytt år, det här skall fan bli ett av de bästa i våra liv :)

Jag saknar dej! <3

2010-01-03 @ 22:30:20
URL: http://suicideblonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0