Vad är jag?


Jag vet inte om jag är arg, jag vet inte om jag är lättad, vet inte om jag är ledsen, besviken, glad, förbannad...
men allt hänger de ihop med samma jävla skit som de har gjort nu i nästan 2års tid. hur fan kan man göra så mot någon, någon man älskar!? dra den bakom ryggen totalt, o sen ljuga den rätt upp i ansiktet. FY FAN!
när man pratar om såna saker så kan man inte ens säga att man kan sjunka lägre, att man nått botten, nej man sitter då o krafsar på jordskorpan!! Jag säger som samantha o carrie i ett avsnitt när dom röker på " MEN ARE BULLSHIT"
lr faktist ännu värre så som chuck i gossip girl säger, " pretty classy, the bestfriend and the boyfriend"
nej, blaugh! jag vill bara kräkas på allt sånt skit just nu, vem faaaaaaan har inte till räckligt vätt i skallen att man inte fattar en sån sak, ännu värre, förstår inte ens att det faktist kan såra någon.
Men jag är inte lika sårad längre, för va fan ska man me såna H*ROR till vänner och SVIN till pojkvänner?
nej, människor som dom kan man lika gärna leva utan så får dom leva sina tragiska liv.

Själv så ska jag ta studenten nu, köra järnet, jobba i sommar, ha kul, flytta någon stans där man kan få en ny start utan alla dessa idioter, nå toppen av karriären, folk kanske kommer att titta efter mig på stan o säga "Titta där e hon!!" Jag kommer att nå toppen, se världen och må alldeles utmärkt!

När en dörr stängs, så öppnas ett fönster, nu tänker jag hoppa och sikta långt!

så vad/vem är jag?
Me
My self
and I ♦


Kommentarer
Postat av: clara

You go girl!

2009-03-19 @ 13:10:03
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp - jag VET att du kommer nå toppen, för du är unik hanna! stolt stora syster J

2009-03-19 @ 14:31:06
Postat av: Moster

Go Hanna! Men den inställningen kan du komma hur långt som helst. Å jag ska med glädje se på som den stolta moster jag är.

2009-03-20 @ 20:03:05
Postat av: ankan

gotlandskillar är som toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit =)

2009-04-01 @ 17:21:12
Postat av: Ellen

Go Hanna! Bra där, nu kör vi och dem skall veta att dem lever.. haha! Den här sommaren kommer att bli vår :)

2009-05-05 @ 16:21:11
URL: http://enellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0