Labels or love | Shopaholics bekännelser

Clara slog idé om att vi systrar borde gå o se den filmen, jag tackade glatt JA till de, men tyvärr så blev de bara jag och Clara, men de va inte så bara, vi hade kul ändå : )
filmen blev godkänd för att vara en ÄKTA chicfilm. den va härlig, man blev glad av att se den, många gånger satt vi alla i biosalongen o tyckte synd om lilla Rebecka Bloomwood. men hennes hjärta vart alltid full av värme även om hennes plånbok inte var lika full. filmen får faktist 4 HHHH

den dagen jag får pengar, o då menar jag äckligt mycke pengar så ska jag dränka mig i Manolo Blahnik skor, hitta dom som Big friar till carrie med, typ... men dom är bara allt för fina, och då har jag nu tänkt efter allt som har hänt: SHOPPING FOR LABLES SHOPPING FOR LOVE?
jag har mitt svar nu, SHOES SHOES SHOES!!!

KÄRLEK!!


Kommentarer
Postat av: clara

tack själv! Och du, hur kul skulle det inte va att se mig försöka gå i dom där dojjerna! Hahaha!!

2009-03-27 @ 10:51:46
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Shoelover

Du hade sett sååå elegant ut! :)

2009-03-27 @ 12:35:50
Postat av: ankan

kläder och skor är min stora kärlek i livet!!! (efter F ;) )

2009-04-01 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0