Nytt år, nytt liv! Men kärleken består!


nytt år, man kan beskirva 2008 kortfattat: fyllde 18år som jag har drömt om att få fylla sen jag va 12-13år.Åkte till London med kalssen.  Fira ett år med min drömprins. Tog körkort, fick jobb på skokanonen, lärde känna Anna : ) hade en sommar som var minst sagt fartfylld av jobb och fest! sen kom hösten då jag påbörjade mitt sista år av skolan!! Blev moster och gudmor till världens underbaraste lilla kille!! vart i California som har åxå varit min dröm så otroligt länge, OC med min finaste jesper. Sen fick vi en mest märkligaste julen hittills, på alla sätt!
nyår var bara okej, kunde ha vart bättre om man tog bort alla raketer! hehe


så nej nu 2009 ska må bättre, ta ut allt jag kan få utav de sista av skolan och bara vara en bättre människa.
från och med nu ska ingen äcklig tjej få förstöra mitt liv, som hon nu har försökt göra de senaste månderna, jesper är bara min och han älskar mig och juag han. och du är bara vidrig och sorlig och äcklig, om du inte hade fattat det tidigare så är du den sista jag vill ha kontakt med. ursh va jag är trött på sorliga människor som FÖRSÖKER förstöra ens liv, men ni kommer aldrig att lyckas, för vi Ekengrenare har ett skal som är hårdare än var det ser ut och vi är svårkläkta!!
HA nu har jag fått det sagt!! UNDERBART!!

jo och 118100 tror att jag önskar mig en ponny över allt annat, en nyhet som heter duga! hahah

för er som undrar så har jag tagit reda på det här : "Criticism has been leveled that the show is not reality and, although unscripted, contains scenes that may be set up specifically for filming." - The Hills


XOXO  Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: jools

grattis på 19 års dagen mitt hjärta!!

2009-01-11 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0