Hela 19 bast!



Ett år äldre men dock inte visare! hahahah
nej, men lite klokare för varje år som går blir man ju, så är det ju helt enklet bara, annras känns det som om att något vore fel.. Julia sa att jag borde gå in o kolla på face o se för att om nån hade grattat mig, jag trodde då att de va julia som hade suttit uppe inatt o skrivit hela min logg full. men icke, det var faktist andra levande mäniskor som hade grattat :D det var kul, eftersom att det var väldigt oväntat : ) jag tackar och bockar!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

knasboll - de sa ja ju till dig för jag hade sett med egna ögon att folk hade grattat dig på fejjan knaser!! grattttiss igen, visdom kommer inte med åldern, den kommer med vad man vill åtakomma i livet och hur man vill leva det! ....gammalt julia ordspråk ;)

2009-01-11 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0