Fan va tråkigt...


Kan inte låta bli att bli upprörd över detta, men det får jag höra från alla olika håll och de är att : Jag är så jävla trött på att bli "glömd" i skaolan har det näst intill blivigt en vana. En otroligt hemsk och smärtsam vana.. men när man till och med blit borttryckt utanför skolan så svider det värst. Att känna sig betydelselös nästa vart man än vänder sig. ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET NU!! VARFÖR LÄGGA NER ENERGI OCH PENGAR OM MAN INTE ENS BLIR IHÅGKOMMEN???????????!!!!!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

....jag vet vad du menar. vissa glömmer nog ibland bort att visa uppskattningen. ja är glad att ja har di i mitt liv och allt kul du gör med och för min skull!! älska di, jooools

2009-01-19 @ 17:32:13
Postat av: clara

för att vi älskar dig!

2009-01-22 @ 18:16:26
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0