Citat

Satt o läste min goda vän emmas blogg (på den tiden då hon skrev blogg (( för nu förtiden verkar den stå still)) )
men från att jag satt o små snyfta börja jag as garva då jag läste :
 

"det går heller inte en dag utan att hanniedenstore(2) ska försöka lära mej nåt..hon kmr alltid med massa råd iaf men ibland,, kanske inte dom bästa...(?):S
(e) - nee,  vill inte!
(h) - EMMA!! för ditt ryktes skull, STRULA MED HONOM!!!

HAHAAH men de va bra försök gummen hehe"

Minnerna blommar upp till nytt igen, ni kommer alltid att vara rätt för varandra, er kärlek är oemotståndlig!
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: juliiiii

det där med att va smart måste du fått från mig iaf ;)

2009-02-07 @ 16:16:03
Postat av: emme

HAHAHHAHAH! ja vi är ju verkligen ämnade för varan.....! men det är bra att du har alltid har så GODA RÅD :D

2009-03-02 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0