BAL - Balklänning? frisyr? bil?


Tanken har nu slagit mig att jag gör nu allt i skolan för sista gången. vilket innebär att det äntligen kommer att bli min tur att få köpa mig en fantastisk och alldeles alldeles underbar. sitter och kollar på nätet för att få lite idéer. problemet som vi har är att vi inte har någon bil, vi hade ju heslst vilkjat ha en snygg cab i någon form, min drömbil till balen har länge varit den röd fräsh mustang, men de lär jag ju inte få tag i. men drömma kan man ju alltid gör : )

klänningen har jag en bild på i mitt huvud hur den ska se ut, men att hitta den i verkliga livet är nog svårare.. men kul kul kul ska det bli!!

Igår var det treafest, de va jätte kul!! jag som var skit förkyld o satt o fundera på om jag skulle ut lr inte.. mina party nerver kravla runt i hela mig som tidigt som jag hade hostattacker o nös som bara den. Men utgång blev det och de var skit kul!

i helgen kommer annas kille ner till ön o då ska jag o anna ut o dansa : ) vilket vi är bäst på!

Nu är jag hungrig, får väl gå ner o se vad som händer i köket istället för attt sitta här o drömma mig bort om balen!

G.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0