MAX o hans morsa



Idag var jag och min syster ute och gick en sväng med våra prinsar!
Prins Max I  och  Prins Wilhelm IX

kom på att jag inte hade glömt att lagt upp några bilder på min systers söta lilla groda : D

Moster med max (måste ju bevisa att jag har haft max i min famn, mer än en gång faktist!!)

    bilden är lite fel vriden, men det gör inget för han är världens sötaste lilla nallebjörnen!










OCH OM MAN ANVÄNDER HANNAS KAMERA BAKOM HENNES RYGG OCH TAR ETT FLERTAL (FULA) KORT SÅ FÅR MAN FAN TA OCH SKYLLA SIG SJÄLV!!

PAY BACK!






XOXO
           Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: plåtman

HAHAHAHAHA! JAG DÖR AV SKRATT! Gud va snygg jag är! Grodan/nallebjörnen längtar efter sin moster och tackar för prommisen. :-)

2008-09-25 @ 21:37:38
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Emma

naaw, vikken söt liten sak! ^^



om utmaningen, gör en 5 lista ;P kopiera min och fyll i dina egna svar helt enkelt ^^

2008-09-29 @ 18:36:55
URL: http://justhoas.blogg.se/
Postat av: cat

HAHAHAHAHAHAH!

2008-10-05 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0