Besviken?


såg sweeney todd nyss. hade väntat så otloligt länge på att filmen skulle komma hit till vår lilla ö. till slut gjorde den de. men tror dock att jag hade allt för höga förväntningar... den vart inte lika bra som jag hade hoppats på. förra veckan såg vi Jumper, den var där emot riktigt bra. fast det var bara en sak som fattades i jumper, Johnny Depp♥

får se vad som händer här näst. om ett tag kommer iaf min emma "hem" och hälsar på, då e hon 18, så då kommer visbys gator att vara osäkra! hehe. LÄNGTAR!

det där med vänner, ibland undrar jag vart gränsen går, för att dom ska få kalla sig vänner...

nej, nu e jag trött, trött på de mesta, har faktist bara vart en riktig skit vecka, förutom att man har fått vart me jes varje kväll då, men allt annat kan ju bara dra. suck..

högsta önskan just nu:

1. bli frisk
(för mycket som far runt i tankarna. vill bara skrika, skrika åt alla att dra åt helvete, som den där gången, de va skönt att få lätta sig för en gångs skull, men resultatet blev att dom ville typ spärra in mig på ett psykhem lr nått liknande, okej inte riktigt..men nått liknande.. allt jag ber om är förstående, jag vet att jag inte kommer att kunna klara allt detta på egen hand.f
2. få ta studenten ( typ imorrn lr nått, iaf snart!!)
3. få påsklov


image80

Kommentarer
Postat av: emma

jaaa! då ska vi se till att gatorna blir osäkra hhöhö! ska bli kuuul!! ;D

2008-03-11 @ 07:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0