Sista dagen i skolan


Äntliiigen sista dagen i skolan för i år, som jag har längtat. sen e de bara ett litet ynka år kvar, sen e de STUDENTEN som gäller. imorrn tar jens studenten, e så avis och stolt över min kusin : )
börjar
Men samtidigt just nu så känner jag mig så jävla sviken, trodde fan att vi va vänner, men nej, de har du visat tydligt va du tycker nu, men de e lungt, ska inte bry mig ett skit om dig längre. todde att vänner berättar ALLT för varandra, fan man blir ju förvirrad....

på måndag är det de nya som gäller, börja jobba på sko kanonen då, ska bli så himla spännande och kul! tänk att få jobba med skor hela dagarna långa, passar mig mycket bättre än att gå runt o plocka på en frukostbuffé tidit varje morgon, plocka disk, städa, plocka fram lunch, servera lunch. nej tack och hejdå! äntligen börändradesrjar det komma in på rätt spår : )

Och på tal om bra, så känns det som om jag börjar att bli jag igen, inte kännt så på jätte länge! när jag blev sjuk förändrades jag,jag var inte samma glada friska hanna längre. det var för mycket nya konstigheter, prover hit, nålar dit. och när det blir många nya saker annars att lära sig så måste man prioritera det först, och där med försvann en del av mig. Och det tror jag är jätte viktigt, att även om man råkar ut för en sån sak som jag gjorde, något som förändrar ens liv, så är det viktigt att inte glömma bort vem man är. jag säger som Mofasa säger till zimba "Zimbaaa glöm inte veeem du är!"
hahah, när jag hör den repliken så tänker jag på syster i götet, de e så hon o jag, "Juuuliaa, glöm inte vem du är!"
För att komma till punkt me det jag skulle vilja säga med det hela är att, Jag är sjuk, och kommer nog tyvärr att alltid att va de, MEN jag har lärt mig att leva me skiten och kunna se saker posetivt ändå. Min diabets ska INTE få sätta stopp för mig!

Jag ser fram emot en solig och underbar sommar, fylld med kärlek, skratt och sist men inte minst, skor hahaha.

btw Jesper och jag fira ett år tillsammans den 24/5 kan inte fatta att det redan har gått ett år. ett år fyllt med kärlek!
DU förändarde mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: mofaaassaaaaa (julia)

åhhh får tårar i ögonen hanna... e så stolt över dig. finns ingen på hela jorden som är mer stolt över dig än va jag är!! du har rätt. din sjukdom kommer följa dig hela liveet ,men låt inte det stoppa dig för att vara den du innerst inne är. att kunna vara sig själv när vinden blåser som hårdast är det svåraste som finns... ingen begär att man jämt ska klara av allt själv. nu har din vind äntligen vänt. nu är det hannas tur att få LEVA som hon vill igen!! jag finns här för dig och jag är STOLT över att få finnas i ditt liv och va 'DIN syster! "hanna glöm aldrig vem du är" hihihihi visst är de sannt?? du är och förbli min alldeles egna HANNA som jag äääälskar!! //syster julia

2008-06-04 @ 12:42:52
URL: http://chulii.blogg.se
Postat av: H*

namen gud vilka vackra ord, fick ju åxå tårar i ögonen nu! älskar dig med för den du är och kommer alltid att göra : )

2008-06-04 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0