midsommar och många fina skor

jag förstår verkligen inte varför Al Bundy i våra värsta år är så depprimerad över att han säljer skor?! 400pers hade sökt till skokanonen och jag var en av alla dom 5 som lyckades! jag känner mig som en äkta vinnare =) men de bästa e att jag får äntligen hålla på me nått jag verkligen brinner för, känslan för mitt arbete är oslagbar. har redan hunnit o köpt 8par skor (Lalalalala) här e ett par. ett par svart snygga pumps me en rosett ovanpå, so cute!



längtar efter att få träffa syster J. saknar dig! vill visa dig "min" fina butik som är enbart fylld med läckerheter ; )

längtar efter att emma ska komma till ön igen, hann ju knappt träffa dig, men vi hann ju iaf träffas ett tag o de va de viktigaste!

längtar efter en varm och solig sommar!

längtar efter att min pojk ska vakna snart så att vi kan gå ner o äta lite frukost : )



Glad midsommar gott folk!

Kommentarer
Postat av: sis J

sakna di bauta, asa, värsta, sjukt mycke hanna!! ska bli kalas å få kramas å kolla in din butik. shoppa skor å sånt vi e sjukt duktiga på hahahah

2008-06-24 @ 09:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0