Har sett drömmar rasa ner

ojojoj, vilken vecka. har till o med jobbat 9-22,30 en dag. plus att man har jobbat 7dagar i streck utan en minsta paus. Har ändå hunnit me 2 utgångar. nice. Jobbet älskar jag, passar mig som en handske ( lr rättare sagt, som en underbart skit snygg och skön sko ;- )  )

blev medbjuden på Lindgården igår av jespers familj, alla va me, mormor från skåne, farmor från vibble, carita o jens, o självklart jag o jeppie. mycket gott och mycket trevligt, efter de bar de av till el munko som min syster brukade säga. hehe.

nu tänker ni o funderbara, allt låter ju jätte bra, varför denne rubrik då?
jo för tanken följer mig fortfarande som en läskig skugga. alla har vi drömmar om att skaffa de där störtsa snygga huset få den perfekta familjen, de mest lyckade jobbet. den bästa kroppen och utseende.
o de känns redan som om att många av dom drömmarna har rasat. iaf när de kmr till kropp o hälsa. kroppen-fan har ju redan förstört sig själv!
men en sak är så säkert. Jag har poesi i mina sår. speciellt i dom djupaste.

Kommentarer
Postat av: sister i götet

hjärtat... vissa sår läker saktare än andra å ärren blir inte lika fina som andra... men en sak är säker. man tar sig upp... man gör bara de! särskilt när man har en sån pojkvän som du har å stora systrar å en familj som älskar dig for ever and ever and ever and ever.....

love

2008-06-30 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0