Höstlov dag nr.2



Ja, hej. nu var det dags för höstlov igen, underbart. tur att de finns vissa fördelar med att gå i den där jävla skolan! fast man har ju fått tagit hem lite plugg ändå, så helt lov har man ju inte faktist.. den där jävla matten, den ska alltid jävlas med en (men herre gud vad jag säger "jävlar" hela tiden, nej jag får nog ta o gå o bikta mig imorgon!)
förut idag var jag på stan med STORA syster yster. det var trevligt, sen gick vi hem o pratade om våran ortoligt normala familj..suck..
sen när man kom hem ringde min andra syster yster från jobbet i göteborg, hon berättade att hon har levt dom närmaste dygnen i det så kallade nuvarande auschwitz, de lät lite skrämmande tyckte jag så därför lättade vi upp stämningen med att skrika . BÄÄBIIIS så högt det gick till wille( just då när jag snacka me julia hade jag lilla wille korven som huvudkudde) jag tror att wille fick näst intill en liten hjärtattack, han såg rädd ut iaf, men jag o fjullis gullis hade de oehört kul : D HA HA HAAA!

just nu sitter jag hemma hos jesper(jeppie/jessy) för han har födelsedag och fyller hela 19bast! whoa! eftersom jag inte vågade sjunga för han, så får jag väl yttra mig med ord här ist
" Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti 100ade år, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti 100ade åååååårrr! Parapampampamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"
(tror dock inte att han kommer att läsa detta, men aja, ifall han gör de så, ja, jo då har han fått en liten trudelutt av mig, (öööhh? what are u talking about hanna? agin: QUE PASA MOFASA HANNA EKENGREN???!!)

aj, nu får jag väl åter gå till jesper o den konstiga filmen han kollar på.

dagens citat: "Tack min ko !" / Clara.

 

Kommentarer
Postat av: ..oemmasshow! (inlagd på min ipod, när vi ''sjunger'' fin till)

heeej gummen!! HAHHAHA skiit stackars wille!! HAHA! oj du inte läst här på ett tag, hänt mycket ju! men de verka bra du! men jag blev lite chocked, jag trodde jes va 19 redan!! :O nej får ta o läsa här lite oftare så jag hänga meee! ;) cya 23(Itink)! :D:D pöss.

2007-10-25 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0