Fredag - snart är helgen här!


suck...
den här veckan har vart en sån där "både och vecka" ena stunden har allt flytit på precis som har velat mendan allt bara har gått åt skogen.. en sak har jag verkligen när att vilja skjuta hela världens befolkning som jag blev så fucking jävla skit arg på, o jag fattar inte ens varför! ARG!!
men å andra sidan har jag vart mycket me min älskade.

nu, v.41 kommer de verkligen o att bli en hannie and jessy week. mamma o pappa o clara o johan o billa o jensa o typ alla förutom syster i götet åka till Marmaris, Turkiet! en hela vecka bara att chilla o mysa, e glad för deras skull,men är ju självklart avis som fan :P så min jesper ska ta hand om mig så gott de går, och jag ska ta hand om lille håriga korven. det kommer nog att bli hårt, men både mysit o kul ändå^^

alla älsakde vänner och systra(r) saknar er som fan!

förra veckan var man konstigt nog på seaside, va sävefest där, så jag o emma S och alx drog dit för att skaka dom små lurviga : ) jesper va nykter för han hade jour så han körde, förfesten blev halvt inställd,så vi (jag, pontus o jesper) drog hem till jesper o satt på hans rum o drack fram till 23.30-00 nån stans där drog vi nere på mkt vingliga ben, sa hejdå till min baby som drog till hp5 ist (lyckost) där nere mötte emma o alex upp mig, de blev faktist en jävligt kul kväll- goda drinkar innan( går ju fan inte o komma nykter till seasa om inte björn rosenström lirar där dådå), trevligt umgänge, en massa bus och en massa massa shake :D tack för en sjukt kul kväll! sen hämta jesper upp mig så åkte vi (jim,pontus,jesper,hanna) till mackedonke för att få nattens sista föda, den satt finfint imagen då : P körde om girlsen på vägen hem åxå i rallybilen(opel) jesper fick oturligt nog juor o han skussa hem mig till sitt för jag skulle sussa hos han, så jag drog hem till han vid 3 närmare halv 4, vinglade (ja, pinsamt nog vinglade jag fortfarande då) upp på hans rum och slänger mig i sängen.
dagen efter vakar jag av att jesper ligger o sussa bredvid, hur fan och när kom han??!! :S
jag var otroligt kissenödig så sprang in på toan, gick tillbaka till jesper i sängen o berättade allt som hade hänt kvällen innan, jesper berättade åxå för mig att jag var helt totalborta när han kom hem mitt i natten, o jag hade moúmlat något om det verkligen var okej att jag sov längst in( man ba, que pasa mofasa hanna ekengrn!!)

japp, oj, de blev ju en hel bok detta näst nu ju : )
tänkte bara skriva några rader, men icke sa nicke som sitter fast i råttfällan! höhöhö

aj, soo long suuuuuuuuuuuuckers!


         ; )

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHA..de va roligt att läsa de gumman ;)

2007-10-13 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0