Beroende


Jaa, jag har en confecion. jag hanna ekengren har blivigt beroende. av Mandariner!!
jag undrar hur detta kommer att sluta, säkert inte på ngt lyckligt sätt :S

- Hej, jag heter Hanna och jag är en mandorist.
- ( Hej Hanna )
- ehm, jo, allt började för 4 dagar sedan, jag var hungrig så jag gick till kylen för att se om det fanns något som kunde stilla min hunger. där, längst ner finner jag en påse med något orange liknade i, jag tog en skalade den, åt den. och nu är jag fast! nej nu har jag inte tid o sitta här o skriva, nu ska jag gå ner o käka mandarin ; )

hahahahha, see ya suuuuuuuuuuuckers!

Kommentarer
Postat av: gullefjunen

HAHAHHAHA! IDIOT!
(det är jag som säger hej hanna)

2007-11-05 @ 09:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0