One Day I Fly Away...

...Leave All This To Yeasterday!

sol o vår,härligt härligt,men tyvär, de kommer att bli sämre väder har far min sagt....
ikväll skulle egentligen Jensa+Billa ha kommit o käkat hos oss,men 16.45 ringer jensa o säger att Billa ligger o spyr,vi sa till jensa att be billa att fortsätta me de hemma i sitt hus,så vi (mamma) ringde clara+Johan(såklart) o fråga, "oturligt" nog var dom bort bjudna...så vi(mamma) ringer Benneck o fråga+läskig liten sak på nästan 4ben o dreglar...dom kom hit,man kan säga att : "TJOOO VA DE VA LIVAT I HOLKEN I LÖÖRDAGS!!!"
full fart,mat-godis-efterrätt-ännumera godis,ojojojo,nu e jag määääääääääääääääääätt!
de jag egentligen vill ägna denna blogg til vara att bara få säga till världen:

10 Dagar kvar( 9,men än är de lördagskväll för mig)






hahhahah (taget ur : The cute littel dead girl)



image11

Kommentarer
Postat av: sis

vadå 4ben hahahahah
any way. snart e de du å ja igen... me love you

2007-04-02 @ 00:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0