Studenten 07

vissa har äntligen fått tagit studenten!! så jävla glad för er skull!!!!!
själv har man ju 2år kvar.. Jag o emma gjorde en deal, att om hennes student är ett annat datum än då jag tar, då kommer hon ner o firar den me mig(oss) och lika så jag till henne, men om hennes student är samma dag, o den suger, så kommer hon till mig(oss) istället :-D wweeiiiii, bra idé va!!! hiihihih

ikväll va jag egentligen bjuden på middag hem till jesper för att firar att han har tagit studenten, MEN (som vanligt kommer de där jävle men:et ! ) hela hans släkt skulle va me o famlij o hela köret, så såklart fega jag, o käkar hemma istället, som tur va är att han är så snäll så han sa att han förstod ; ) så vi skulle va efter ist..hihi

( o bara så att ni vet så är man faktist inte mobbade för att man bara går ner 2pers till stranpromenaden o tar ett par cider helt själva, när alla andra sitter runt omkring i stora gäng :-P,hahahha )

fick några najsiga kort från gårdagen..

image31 
 Matilda's vagn (längst till höger har vi henne)
image32

Jesper och Tord

image34

Jesper, fick iaf ett kort på han :-P hihi

Kommentarer
Postat av: hej banan!

tre saker:
det låter som du e skittzo i början! (inte för jag vet hur det stavas menmen..)firar med mig(oss) ja du fattar:S
mobbat!, även om
träffte andra sen men TÄNK LIIITE NÄSTA GÅNG!
sen vill jag åxå säga att den sista bilden är ful så,,TA BORT DEN!:@

2007-06-11 @ 19:18:24
Postat av: jossan

haha! de e inte alls mobbat att sitta 2 på stranpromenaden..de va säkert mysigt^^
hihi, tur du har en sån förstående o gullig kille som min bästis jesper =)
hihi..älskari bästis <3

2007-06-12 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0