Sunny Beach, here we come!


början där var tänkt som "california, here we come" men tror att ingen fatta de, inte ens nu när jag beskriver själva grejen och dumförklarar er ; )

första skolveckan är nu äntligen avklarad, de va fan den längsta veckan på länge asså, den tog ju aldrig slut! redan i tisdags så trodde jag att de va fredag, o de har jag gått o trott nu sen dess, o idag hade jag iaf rätt : )

Helg Helg underbara helg. vad skall man hitta på denna underbara helg då?
en riktigt bra fråga faktist, för jag skulle gärna vilja ha ett svar! jesper o hans guys skulle på nått releaseparty (stavas?) ikväll på hamnplan, o sen skulle han iväg o nån annanstans... o jossepussefiiin skulle ut till far sin, så där blev man dissad igen, o sen så vet jag inte mer : / men men, nått blir de väl alltid av.

MEN

på onsdagmorgon tar jag o jessy båten upp till nynäs, sen bär bussen av mot centarlen, där vi glatt skuttar på en ny buss till arlanda, sen tar vi o placerar oss på ett flyg med riktning mot Bulgarien, Sunny Beach!
wwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  !!

fan de ska bli såå fucking NIIICE!

Emma kommer aldrig att glömma allt bus du o jag har upplevt tillsammans, kommer nog aldrig finna en vän som du!

Jossan du är så underbart bra på alla sätt, finns verkligen där när man behöver dig! vill alltid finnas där för dig!


// om en vecka, Neger Hanna*

Kommentarer
Postat av: jossan

tråkigt att vi inte ses oftare =( men e ju så mkt annat tyvär. men tror verkligen ni kommer ha de mys =) kommer sakna dej bara :(

2007-08-31 @ 21:25:52
Postat av: ÄMA.

hehe tur du har jessy med dej när du ska till centralen denna gång;)fast de gick ju faktiskt bra sist;)men shiit vad kul, bulgarien!! TREVLIG RESA GUMMEN!
HAHAH asså n'r man tänker på allt vi gjort kan man inte sluta skratta HAHAHH!!!alla snygga kort åxå!!
jag kan ju alltid ringa o skrika lite på morgonen om du saknar de;P
och snart kommer du vara negerhanna again, GFY! :P
vet du föresten im skriven in warborg nu,SAY HELLO TO THE HALLÄNING, GUTE!
love ya, miss ya!

2007-09-03 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0