Vecka 14 - plugg,träna....party

ojojoj, denna vecka har verkligen varit fullspäckad!
har haft plugga till varenda jävla dag,fattar inte att man orkar de,men men,om man inte "orkar" så kommer man inte in på media!!!! vilket jag då orkar, iaf för de mesta!
jag har sett att de e många som bloggar med lista, och de verkar lite kul, så nu ska jag också göra det :)

Måndag - (vafan gjorde jag då,tänk tänk tänk) jo,dagen innan matteprovet,satt ute och pluggade länge och väl, senare på kvällen så skulle jag egentligen gå och träna,men de va ju så länge sen jag och jossan va ute och gick,så jag sa åt henne: "ta me dig musik+bra skor,och var berdd på att bli svettig!!!!" trodde ni att männskan hade me sig musik då,nej,så klart inte! (Grr) så vi fick ta en halv snabb power-walk, men istället så gick vi typ runt hela stan,va ute och gick i rask takt runt stan. sen va de hemma och plugga, tills jag somna. Zzzz...

Tisdag - va i skolan...och hoppade av lycka för jag hade beställt ny mobil,och de stod att dne hade kommit! sen så var det dags för Matteprovet,de var både svårt och mindre svårt, aja de blir vell ett G som alltid,matte är helt enkelt inte min grej längre...och när jag kom hem efter ett jobbigt prov, ja då var det helt enkelt att bara börja och plugga till nytt prov, " våra microskopiska fiender",bakterier åå ren svenska. mamma kom hem och sa att mitt paket på posthelvetet hade blivigt nå strul me,så de hade kommit till sthlm..(Grr) sen åt vi,och rulla iväg till Jensa som fyllde hela 18år,han är så cool!! maria var också där,hon är också cool,hahaa :) vi skratta och hade det trevligt! men sen var man ju tvungen att dra hem och plugga...Zzzz...

Onsdag - hade knappt kunnat sova något den natten,vet inte varför,jag fastna liksom i nån tanke som jag inte kunde komma ur,as jobbigt,så var som en zomie hela dagen typ. No-prov-time, de gick PRIMA!!! var lyckig efter!
jag och Linnea är som 2st små 11åring ibland,fan va kul vi hade, kan tyvär inte berätta vad vi gjorde för då kommer världen att tycka att vi är cp! hahah och på kvällen var jag+moder och träna. Zzz...

Torsdag - inlämning av en geografi-grej,äntilgen,allt jävla plugg färdigt för veckan!! YES
de blev kväll,drog hem till Jossan,där satt vi och snacka om allt och alla,haha,lyssna på grym musik och drack ;)
drog ner till seaside,mm vet, lite halv flummigt,men efter att sått och trängts i 1timme i kön kom vi äntligen in,mycke folk va de+ äckliga sliskiga moore brudarna,killarna flockades runt dom,Ida+Linnea  med,för moore chicsen bjöd på godis,hahha. och gissa vem jossan fick ihop de med då,jo Niclas Törngren,claras killes(johan) lillebror,haha,vilken Looser,jossan me nu,hahhahahahahhahahahah!!!! jag stod och mobbade dom båda!!!

Fredag- sussade länge!! de behödes efter en ån vecka! idag har jag enbart chillat,nu snart ska vi se på filmen Offside och käka hemmagjorde brylé pudding..och längtar efter min syster(lyssna precis på känn ingen sorg för mig göteborg)
inte länge kvar nu!

oj,de va en lång blogg de ;)

image12se va lycklig jag ser ut,hahha

image13 och en sån här har jag nu,my baby, fast i rosa!! hihi





So Long fuuuuuckerrrrrrssssssss!!!

Jossan, säger bara : LOVE ME OR HATE ME!  ; )

Kommentarer
Postat av: jossan

ja e fan ingen looser! o inte nicke heller :P vi va dom sötaste som fanns under hela kv :P vi älska den låten^^ alla andra ba? ööh? hihi <3

2007-04-06 @ 20:04:45
Postat av: Anonym

syster säger... fan va ja inte sakna å va 17 mhohahhaaha!! en dag kommer du haja va ja mena... nu är de 4dagar kvar tills du å ja å götet blkit ETT :) LOVE YOU SUGERPIE

2007-04-06 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0