Sitter här nu i Göteborg (igen)

verför kan det vara så att man alltid vill så mycket,och ibland kan det bli så att man får nöja sig med en sak,även om det är stora saker man får,som till exempel få åka med famlijen till syster i göteborg,och ha de jätte mysit! fast i den åldern man är i nu så gäller "att ha roligt" lika högt, som att gå på sävefest och fira den sista Valborg med hela vårt lilla underbara gäng,Jossan,Emma,Sara och jag själv. den sista innan emma drar,och lämnar oss,själva....IT SUCKS!
och jossan är bara för allt för go,du och din lilla pöjk,emil,kan inte fatta att de e sant,att du har hittat en sån liten söt grabb,så jävla glad för dig,och jag märker verkligen att du tycker om han! o de e så underbart alltihop,hihihi!
hade mycket mycket gärna viljat gå på sävefesten,för att få kunnat få en dans med en viss man,hmm,undra vem :P
hahhahahahah,fan va jag hade viljat vart me på max o bara vart me^^ e så jävla avis på dig baby!
du och jag föralltid, finns ingen som du,du är unik!

hälsa han;) o jag vet att du gör de,hälsa också emil!

saknar er alla!

Love.

Kommentarer
Postat av: jossan

hihi,,hanna då <3
tack..de känns verkligen underbart att ha hittat han :D finns ingen finare..mhm..de skulle vart du som dansa me han..inte ja :P hihi!
kom hem..saknar dej..de va typ den bästa kv på länge..o så missa du den :/
love u baby <3

2007-05-01 @ 15:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0