Resfeber...

lite lustigt är det, utav oss 3 människor som finns i familjen,är det mamma som har mest resfeber. hon är så nojjig,att jag ska tappa bort mig,att juag ska tappa bort biljetter,att jag ska tappa bort väska...osv...
lite smått iriterande..spec när man är lite små sjuk som jag har vart i dag,hoppas verkligen att jag vakanar pigg och rask som en nöt kärna!! och om inte,ialla fall lite bättre,och att dom som välkomnar mig i göteborg inte slänger ut mig på gatan och pekar och skriker åt mig: snorunge!
hope not!
annars eftersom mamma fortfarande tror att man är 12år(11,5) så får man pengar,och det är mycket mycket trevligt,först fick jag 300:- som jag och julia ska köpa varor till hemmet/kylskåpet så som toarullar,nudlar,disktrasor,mjölk...sen fick jag 300:- som jag och julia skall kunna gå ut och käka för på något billigt ställe,och då hade hon tänkt sig den där thai buffén som julia har berättat om,eller att vi kunde köpa pizza..
sen fick jag 600:- att köpa vårkläder,bikini och annat skoj för. först ville jag inte ta emot dom,det kände bara fel att gå och köpa upp kläder för de...(knepigt läge,men jag är icke dum,så jag tog dom) och det bästa är,de är inte slut än!! sen fick jag 300:- att köpa nå dricka,macka,kaffe,frukt,mat för under självaste resan...så om man räknar ihop de så har jag/och vi fått: 1500:- bara dirket i handen!!! de kallar jag soft!

jo,jag packa ner dom där braxen,tunikan,och bikinin, bara för att jag är såååå hiiiiiiiiiiiimla snäll!!

vi ses i morrn syster yster i stor staden, och de skall bli så jävla kul!

74325-1974325-18j hhwH w

jag och wille har kärlek som är obeskrivlig,och som ingen annan kan uppleva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhihi :D din mamma tar ju bara hand om dej lilla vännen :P men ja SAKNAR DIG FETT MKT REDAN =/ ingen hannie att prata med :/ men ja hoppas du har de skoj skoj skoj :D ja älskar dej <3

2007-04-11 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0