Nytt inlägg

sitter här uppe,mitt i natten o chatta lite me lite folk om allt mellan himel och jord.så att säga,haha,imorrn ska jossan på dejt,och det skall bli mycket spännande tycker vi båda^^
vart  hos clara och johan och firat johan,en månad efter,dom va ju sjuka när han fyllde år,o så har ingen riktigt haft tid liksom..Fijatas och Marenger. MUMMA. och alias,helt okaj...för hanna gilla ju marenger ; ) de vet vi ju alla!

och imorgon ska jensa och billa komma och käka med oss,så de blir de folk igen..

lila blogg,den blev riktigt tjusig tyckte jag,haha!

saknar mina fina chics som är i göteborg nu!! vill ha er båda här hemma! livet blir så mycke roligare och ljusare i min värld då. vill inte att den ska bli mörk igen.

"Love is an exuse to get hurt
do you like to hurt?
I do, I do
Then hurt me!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0