Lång resa,Göteborg och en jävla massa SYSTERKÄRLEK!

så mycke mys o bus o kärlek har jag inte vart me om länge.
på tisagkvällen anlände jag Göteborg vid ca.18.00 blev upphämtad av min efterlängtatde och älskade syster julia.
ida var såååå sugen på pizza,så vi köpte pizza och chilla,skönt efter en sån låång resa...
dagen efter var det dags att ta en trditionell fika, MYS,sen komemr jag faktist inte ihåg va vi gjorde,bara traska runt tror jag,drog till netto o skaffa wook fix, de smaka fiiiiiiiint.
sen dagen där på tog vi på oss sköna skor och vandra till slottsskogen,såg på sälar,elgar och andra djur,jo och en jävla fucking ärtkuk anföll oss,nästan!!! HJÄÄÄLP!

vart på stan,vart på stage door,vart på göta's...asså göteborg är den vackraste och underbaraste staden som finns! en vacker dag så...(drömmer)

hemresan var dessvärrew jobbig...kände som om jag hade glömt något...de var nått som saknades..tur att man aldrig kommer att se dom som såg mig då..

men många glada minne lever kvar!! och kommer att leva för alltid. i mitt hjärta! du har en speciell plats,en plats som bara vissa lyckas få,kommer alltid att se upp till dig,även om de bara finns en halv paprika i ditt kylskåp och du lever bara på kaffe och mjölk,eller om du sitter på en ö nån stans ute i stilla havet.  de finns ingen som du!
och,vet att de lät fjortis,men jag mena verkligen de...me trårar i ögeonen. älska di sis!


image20image22image21
image23



pop goes my heart videon...
http://www.youtube.com/watch?v=S0A7dtdc-nU

till sist,veckans citat: DE KAN DU KÖÖÖPAAA GOOODIS FÖÖÖR ;)  (på ren göteborska)

tack för en alla tiders helg!


Kommentarer
Postat av: jussie

låta som om hanna har haft de rätt bra endå =) men inget om att man har saknat jossan inte? :P thihi! love u honey <3

2007-04-17 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0